Direct naar content

Training


Maatwerk

Top Elf Trainingen verzorgt maatwerk in trainingen en workshops op het gebied van communicatie, persoonlijke ontwikkeling en verkoop.
Kenmerkend voor de trainingen is de energieke en enthousiaste positieve benadering waarbij doelgericht het gewenste resultaat wordt bereikt.
Het leerdoel van het team of individu wordt omgezet in effectief nieuw gedrag.

Betrokkenheid opdrachtgever

Bij het op maat maken van een training betrekken we de opdrachtgever nauw bij het voortraject. Wat heeft u als organisatie voor ogen met de training, wat zijn lopende opleidingsprojecten en hoe sluit dit aan bij de gewenste situatie? Afhankelijk van het onderwerp en de groepsgrootte kunnen we ervoor kiezen meerdere trainers in te zetten uit ons netwerk of gebruik te maken van acteurs.

Bewustwording en inzicht

Top Elf Trainingen zorgt ervoor dat uw organisatie actief en innoverend blijft door een praktijkgerichte en ervaringsgerichte benadering. In alle trainingen vullen theorie en praktijk elkaar aan. Motivatie, bewustwording en inzicht zijn de drijfveren. Zo zorgt Top Elf Trainingen voor een effectieve marktbenadering en meer kwaliteit in uw organisatie.

Bijzondere locatie

Desgewenst kiezen we voor de training een bijzondere locatie uit. De mogelijkheid bestaat ook om de training te combineren met een buitenactiviteit in de natuur.

Vakgebieden waarin we actief zijn

Om een indruk te krijgen van de trainingen die we u kunnen bieden is hieronder een opsomming gegeven van mogelijke onderwerpen.
Aangezien alle trainingen maatwerk zijn en in overleg met u worden afgestemd zijn we graag bereid de mogelijkheden persoonlijk toe te lichten. Heeft u een idee of een vraag die u ons wilt voorleggen? Neem dan contact met ons op, wij komen graag langs om het vrijblijvend met u door te spreken en een passend opleidingsadvies aan te bieden.

Communicatie

  • Maatwerkprogramma voor Customer Service Centers
  • Klantvriendelijk receptie- en telefoonverkeer
  • Klantgericht telefoneren
  • Effectieve telefonische communicatie
  • De kracht van positieve communicatie
  • Adviesvaardigheden
  • Feedback geven en ontvangen

Communicatie voor teamontwikkeling

  • Teamontwikkeling
  • Teambuilding
  • Intervisie

Persoonlijke ontwikkeling

  • Persoonlijke effectiviteit
  • Assertiviteit van binnenuit
  • Timemanagement
  • Vitaliteit en bezieling
  • Leven vanuit je talenten en passies
  • Van wens naar werkelijkheid

Verkoop

  • Klant- en verkoopgericht telefoneren
  • Resultaatgericht telefonisch verkopen
  • Succesvol telefonisch afspraken maken
  • Succesvolle professionele acquisitie met plezier
  • Accountmanagement binnendienst
  • Accountmanagement buitendienst
  • Doelgericht beurscontact
  • Resultaatgericht netwerken

Evaluatie en kwaliteitsborging

Om de kwaliteitsverbetering te waarborgen, staan wij garant voor een goede nazorg en evaluatie na iedere training. De mogelijkheid bestaat om de opgedane kennis na enige tijd te toetsen. Ook zijn onze trainers altijd bereid uw vragen te beantwoorden.

Individuele Coaching na een training

Elke training is erop gericht dat u na afloop zelfstandig verder kunt. Toch is het mogelijk dat u behoefte heeft aan een coach die u in de eerste periode na de training begeleidt.

 
webdesign: marco van buren